redNet Consulting na Targach Mieszkaniowych w PKiN

W dniach 31.03.2012 - 01.04.2012 zespół analityków będzie prowadził badanie preferencji nabywców. Każdy z ankietowanych będzie musiał odpowiedzieć na kiladziesiąt pytań związanych z rynkiem nieruchomości.

Przeprowadzone badania mają na celu poznanie m.in.:

Profil potencjalnych nabywców:
• Podstawowe informacje o kliencie (płeć, wiek, stan cywilny, sytuacja rodzinna, miesięczne dochody, pozycja zawodowa)
• Okres zamieszkania w mieście, w którym planowany jest zakup
• Obecna sytuacja lokalowa klienta (miejsce zamieszkania wg kodu pocztowego, posiadane nieruchomości)
• Powód zakupu mieszkania (pierwsze mieszkanie, zmiana lokalizacji, wielkości lokalu, zakup dla dzieci, zakup inwestycyjny, itp.)
• Źródła informacji o rynku nieruchomości
• Preferowana prasa codzienna oraz stacje radiowe

Preferencje potencjalnych nabywców oraz ich zmiany w czasie:
• Typ nieruchomości (dom, mieszkanie)
• Lokalizacja – preferowane dzielnice
• Wielkość mieszkania (metraż, liczba pokoi)
• Rozwiązania projektowe dla mieszkań 1-, 2-, 3- i 4-pokojowych
• Akceptowany poziom cen mieszkań (maksymalna cena metra i całkowita); zestawienie z danymi o popycie oraz podaży z serwisu tabelaofert.pl
• Wpływ na wybór czynników określających atrakcyjność mieszkania
• Powierzchnie dodatkowe kupowane razem z mieszkaniem (komórka lokatorska, garaż, miejsce postojowe itp.)
• Preferowany standard całej inwestycji
• Wpływ na wybór czynników determinujących atrakcyjność lokalizacji
• Opcja wykończenia pod klucz oraz elementy wykończenia, które powinno posiadać mieszkanie nawet kosztem wyższej ceny
• Preferowane usługi w najbliższym otoczeniu inwestycji

Rejestracja

Aby otrzymywać aktualne materiały na temat rynku mieszkaniowego oraz powiadomienie o aktualnościach REDNET Consulting prosimy o zarejestrowanie się w naszym serwisie.

* Pola wymagane
Ładowanie strony.... Proszę czekać.
Oferta