Analiza konkurencji

Monitorowanie obecnych i potencjalnych konkurentów na rynku nieruchomości na danym obszarze, pozwala przygotować odpowiednią strategię sprzedażową planowanej inwestycji.

Opracowanie obejmuje analizę konkurencji Twojej nieruchomości i jej charakterystykę, w tym prezentacje konkurencyjnych inwestycji w formie mapy oraz analizę każdego projektu/etapu konkurencyjnych inwestycji wraz z informacją dotyczącą:

  • nazwy inwestora
  • adresu inwestycji
  • etapowania projektu
  • całkowitej liczby mieszkań/domów w projekcie
  • liczby mieszkań/domów pozostających w sprzedaży
  • powierzchni dostępnych lokali
  • wysokości zabudowy
  • standardu inwestycji
  • zakresu cenowego oferowanych lokali
  • terminu rozpoczęcia sprzedaży
  • planowanego terminu realizacji inwestycji
  • możliwych negocjacji cenowych
  • harmonogramu płatności
  • kwartalnego tempa sprzedaży netto w ostatnich czterech kwartałach
  • struktury metrażowej lokali wg liczby pokoi (w zależności od dostępu do danych).

Rejestracja

Aby otrzymywać aktualne materiały na temat rynku mieszkaniowego oraz powiadomienie o aktualnościach REDNET Consulting prosimy o zarejestrowanie się w naszym serwisie.

* Pola wymagane
Ładowanie strony.... Proszę czekać.
Oferta