Sukces inwestycji zależy w dużej mierze od dostosowania oferty do wymogów tych nabywców, do których jest ona adresowana. Szczególne znaczenie ma odpowiednia prezentacja inwestycji na rynku, by została dostrzeżona przez pożądaną grupę docelową.
Badania przeprowadzone wśród nabywców mieszkań pozwalają analitykom działu REDNET Consulting na określenie preferencji różnych grup docelowych oraz opracowanie strategii marketingowej produktu tak, by deweloper osiągnął maksymalne przychody ze sprzedaży mieszkań oraz utrzymał tempo sprzedaży na zadawalającym poziomie.
Co oferujemy?
- Określimy odpowiedni okres na wprowadzenie oferty na rynek
- Określimy profil klienta i jego preferencje
- Zaproponujemy odpowiednie etapowanie projektu
- Zaprojektujemy linię reklamową
- Określimy klucz do sukcesu, tzw. Selling Story, czyli motyw przewodni kampanii promocyjnej i marketingowej
- Określimy najbardziej skuteczny przekaz do klienta.
Wiemy jakie mieszkania się sprzedają, znamy również potrzeby nabywców. Współpracujemy z najbardziej renomowanymi agencjami PR. Na podstawie doświadczeń tabelaofert.pl oraz REDNET 24 wiemy, jakie działania powodują zwiększenie zainteresowania danym projektem.
tel.: +48 22 318 72 00 tel. kom.: +48 508 405 282 |
|
ewa.palus@rednetproperty.com | |
consulting@rednetproperty.com |
Oferta
Opinia o projekcie Rekomendacja projektu deweloperskiego Dekompozycja cen mieszkań Strategia marketingowa Analiza preferencji nabywców mieszkań i domów Monitoring rynku Analiza konkurencji Wycena nieruchomości Analiza 1 km na potrzeby prospektu informacyjnego Memorandum inwestycyjne Doradztwo w zakresie inwestycji publicznych Współpraca z architektami Restukturyzacja projektu deweloperskiego Due Dilligence dewelopera Doradztwo strategiczne Doradztwo transakcyjne Biznesplan Akademiki Senior houses Consulting kompleksowy Unikalne grunty