Strategia marketingowa

Strategia marketingowa

Sukces inwestycji zależy w dużej mierze od dostosowania oferty do wymogów tych nabywców, do których jest ona adresowana. Szczególne znaczenie ma odpowiednia prezentacja inwestycji na rynku, by została dostrzeżona przez pożądaną grupę docelową.

Badania przeprowadzone wśród nabywców mieszkań pozwalają analitykom redNet Consulting na precyzyjne określenie preferencji różnych grup docelowych oraz opracowanie strategii marketingowej produktu tak, by deweloper osiągnął maksymalne przychody ze sprzedaży mieszkań oraz utrzymał jej tempo sprzedaży na zadawalającym poziomie.

Co oferujemy?

  • Określimy odpowiedni okres na wprowadzenie oferty na rynek
  • Określimy profil klienta i jego preferencje
  • Zaproponujemy odpowiednie etapowanie projektu
  • Zaprojektujemy linię reklamową
  • Określimy klucz do sukcesu, tzw. Selling Story, czyli motyw przewodni kampanii promocyjnej i marketingowej
  • Określimy najbardziej skuteczny przekaz do klienta

Wiemy jakie mieszkania się sprzedają, znamy również potrzeby nabywców. Współpracujemy z najbardziej renomowanymi agencjami PR. Na podstawie doświadczeń tabelaofert.pl oraz redNet 24 wiemy, jakie działania powodują zwiększenie zainteresowania danym projektem.

KONTAKT: Tomasz Kołodziejczyk – Dyrektor redNet Consulting
tel.: +48 22 318 72 12
tel. kom.: +48 510 203 271
tomasz.kolodziejczyk@rednetproperty.com

Rejestracja

Aby otrzymywać aktualne materiały na temat rynku mieszkaniowego oraz powiadomienie o aktualnościach redNet Consulting prosimy o zarejestrowanie się w naszym serwisie.

* Pola wymagane
Ładowanie strony.... Proszę czekać.
Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron oraz w celach reklamowych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Oferta